Masáž

28.01.2014 07:19

28.1.2014

Toto ráno se den probouzel pomaleji než jindy. Je pod mrakem a tak vše dostalo línější atmosféru. Ovšem mimo dalších nových sousedů, kteří včera zahájili stavbu asi  dvacet metrů od mojí terasy. Hemží se tam dělníci jako mravenci, kteří mají vždy čas poklábosit s kolem jdoucíma či sledovat co já zrovna dělám na terase. Je vidět, že Vesmír je schopen použít všemocných sil, aby mě vytrhl z mého klidu a posunul dál.

Zašla jsem teda za bytnýma, dohodla se na ukončení mého pobytu zde, vrácení peněz a v pondělí razím dál směr Kandy.

A že jsem taková šikovná holka, zasloužím si odměnu. Na nic jsem nečekala a  vyrazila do Ayurveda centra s odhodlání vyzkoušet nějakou novinku. Zvítězila očista hlavy.

Tato speciální terapie spočívá v pomalém tečení jemného pramínku teplého oleje nejprve na střed čela a následně na čelo celé až do vlasů. Takto to možná nezní příliš příjemně, ale věřte, že tomu tak je. Olej jako by odnášel veškeré tíhy a starosti z mysli.

 Pochrochtávala jsem si blahem, nadšená, jak jsem si to hýčkání pěkně vymyslela. Jenomže to nebyl konec procedury. Následovalo čištění očí v podobě jejich vykapávání. Nic extra příjemného, ale dalo se to vydržet. Pak očista nosu – šňupáním. Tak to mě opravdu překvapilo a můj nos taky neb jsem se tak rozkýchala, že mi až z očí vytryskly slzy a málem jsem se snad i počůrala. A co myslíte? To taky nebyl konec! Ještě výplach dutiny ústní podezřelou černou tekutinou, polknutí zázračných bobulí a vypití kouzelného lektvaru. „ Tak a jsem kompletně pročištěná a doufám, že do rána omládnu minimálně o deset let,“ řekla jsem si s potěšením, že už to mám za sebou.

Byl to zážitek, ale musím uznat, že celková masáž, kterou si zde pečlivě každý týden dopřávám, je lepší. Taky jde o masáž teplým olejem nalévaným a vmasírovaným po celém těle, které je zcela obnažené. Jak jsem se dozvěděla, v malých studiích u moře, můžete tuto terapii pořídit i za dva tisíce nebo za dva tisíce tři sta  s „happy endem“. Já platím tisíce čtyři za to, abych měla jistotu, že se o můj „happy end“ nikdo ani nepokusí. 

Každý platíme za uskutečnění svých představ, někdo více jiný zase méně. Důležité je, aby v závěru bylo očekávané usokojení.